Abstract:
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена вибором стилю управління, який впливає на мотивацію діяльності підлеглих, формування творчого, сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі, на розвиток особистості, є важливим чинником досягнення успіху в управлінні закладами освіти. Отже, перехід до демократичного стилю управління можна вважати чи не головним напрямком демократизації освітнього процесу. Тому мета статті полягає у визначенні особливостей демократичного стилю управління менеджерів освіти. Встановлено, що менеджер освіти демократичного стилю управління активно допомагає в становленні колегіальних органів,зміцнює їх авторитет, вміло веде діалог, має критичне мислення, створює умови для розвитку творчого потенціалу працівників. Реалізація демократичного стилю можлива лише за високого рівня організаторських, інтелектуальних, комунікативних здібностей менеджера освіти.