dc.description.abstract |
У статті розглянуто структурні, семантичні й функційні особливості складників заголовків англомовних періодичних видань економічного спрямування. Об’єктом дослідження є заголовки англомовних періодичних видань. Проаналізовано тексти 300 заголовків традиційних англомовних мас-медіа та періодичних видань.
Визначено типи газетних заголовків, характерних для англомовних періодичних видань економічного спрямування; проаналізовано заголовки з погляду структури їх компонентів; виявлено ключові моделі економічних багатокомпонентних термінів із прикметником, зафіксовані у складі англомовних газетних заголовків; з’ясовано вплив адресованості тексту та його заголовка на відбір певних моделей економічних термінологічних словосполучень.
З’ясовано, що економічні багатокомпонентні терміни в заголовках англомовних періодичних видань представлені двокомпонентними (92,7 % зафіксованих випадків уживання в тексті), трикомпонентними (7,1 %), чотирикомпонентними (0,2 %) моделями. |
uk_UA |