Abstract:
У статті розглянуто структурні, семантичні й функційні особливості складників заголовків англомовних періодичних видань економічного спрямування. Об’єктом дослідження є заголовки англомовних періодичних видань. Проаналізовано тексти 300 заголовків традиційних англомовних мас-медіа та періодичних видань.
Визначено типи газетних заголовків, характерних для англомовних періодичних видань економічного спрямування; проаналізовано заголовки з погляду структури їх компонентів; виявлено ключові моделі економічних багатокомпонентних термінів із прикметником, зафіксовані у складі англомовних газетних заголовків; з’ясовано вплив адресованості тексту та його заголовка на відбір певних моделей економічних термінологічних словосполучень.
З’ясовано, що економічні багатокомпонентні терміни в заголовках англомовних періодичних видань представлені двокомпонентними (92,7 % зафіксованих випадків уживання в тексті), трикомпонентними (7,1 %), чотирикомпонентними (0,2 %) моделями.
Description:
Іщенко В. Л. Особливості функціонування багатокомпонентних економічних термінів у заголовках періодичних видань / В. Л. Іщенко, В. І. Воскобойник // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – № 2 (39). – С.136-142.