Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Browsing ВП "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка" by Subject "інклюзивна освіта"

Browsing ВП "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка" by Subject "інклюзивна освіта"

Sort by: Order: Results:

  • Пивоварова, Г. С. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016)
    У статті розглянута проблема психологічної готовності вчителів до роботи з інклюзивними дітьми. Доведена необхідність психологічної підготовки вчителів, проводення додаткових семінарів, тренінгових програм для розвитку і ...
  • Пивоварова, Г. С. (2015)
    В статті розглядається проблема інклюзивної освіти на сучасному етапі розвитку. Проведений аналіз розвитку інклюзивної освіти в різних ланках освіти та перешкод щодо впровадження інклюзивної моделі навчання.
  • Борисенко, Л. Л. (2015)
    У інклюзивній освіті фізичне виховання і фізична культура можуть стати значно більшою проблемою в порівнянні з іншими шкільними предметами. Потрібні значні зміни програми, організації та змісту уроку відповідно до інтересів ...
  • Ігнатуша, А. Л. (2016)
    В статті розглянуто актуальність проблеми та підходи до організації інклюзивної освіти на сучасному етапі; зазначено, що пошук підходів до активізації розвитку інклюзивної освіти є важливим державним питанням.
  • Сергієнко, Н. В.; Крошка, С. А. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018)
    У статті приділено увагу новітньому напрямку інклюзиної освіти – запровадженню інклюзивних ресурсних центрів. Зроблено анонс базової освітньої програми навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта», яка спрямована на підготовку ...
  • Баранов, Д. І. (2014)
    У статті розкрито розвиток інклюзивного навчання у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні.
  • Бамет, М. Ю.; Жалдакова, Ю. В. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2020)
    Сучасне суспільство має дати шанс всім дітям, незалежно від їх потреб і особливостей у розвитку, повноцінно реалізувати наявний потенціал, отримати можливість принести користь суспільству і стати повноцінним ...
  • Unknown author (2020)
    До збірки увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, що відбулася 09 грудня 2020 року. Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми ...
  • Unknown author (2016)
    До збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, що відбулася 14 грудня 2016 р. у ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». Матеріали ...
  • Хомич, О. М. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2015)
    В статті розглянуто проблеми та особливості надання освіти особам з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти в Україні; визначено, що для органiзацiї інклюзивного навчання у загальноосвiтнix навчальних закладах ...
  • Крошка, С. А. (2014)
    В статье расскрыты проблемы инклюзивного образования. Лисичанский педагогический колледж проводит первые шаги в обеспечении основ преподавателей колледжа инклюзивное образование желе средних школ, воспитателями дошкольных ...
  • Толмачова, І. Г. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2020)
    У статті розглянуто формування медіа-компетентності у дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах медіатизації освіти; формування знань про канали надходження інформації, функціонування ...
  • Крошка, С. А. (2015)
    У статті розкрито комплексний підхід до організації роботи із дітьми з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу (з досвіду роботи).
  • Грушевська, І. В. (2014)
    У статті обґрунтовано важливу роль формування професійної готовності майбутніх вихователів до інклюзивної освіти; висвітлені вимоги до майбутніх вихователів.
  • Сергєєва, І. Ю.; Бахмет, М. Ю. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018)
    В статті розглянуто інклюзію як особливу систему навчання, яка охоплює весь різноманітний контингент учнів і диференціює освітній процес, зважаючи на потреби дітей усіх груп та категорій.
  • Шевирьова, Г. Г. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2016)
    У статті окреслено, що проблема забезпечення умов комфортного навчання дітей з обмеженими можливостями у навчальному закладі є важливим напрямком роботи педагогічного колективу, основним завданням якої є надання рівних ...
  • Unknown author (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2020)
    До збірника увійшли матеріали за результатами Всеукраїнського фахового конкурсу «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: КРОК ЗА КРОКОМ». Матеріали збірника висвітлюють актуальні питания практики роботи з дітьми з ООП; знайомлять ...
  • Крошка, С. А.; Кравченко, Ю. С. (2014)
    На сучасному етапі в Україні відкрилися нові перспективи змін у системі спеціальної освіти, що насамперед пов’язані з переосмисленням ставлення до дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта визнає, що всі діти різні, ...
  • Ігнатуша, А. Л. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2018)
    У статті розглянуті загальні питання організації інклюзивної освіти в Україні відповідно до сучасних підходів щодо організації освітнього процесу.
  • Ляшенко, К. І. (ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2020)
    У статті подано характеристику готовності вчителя та асистента вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах карантинних обмежень. Сформовано рекомендації про організацію ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account