Abstract:
У статті приділено увагу новітньому напрямку інклюзиної освіти – запровадженню інклюзивних ресурсних центрів. Зроблено анонс базової освітньої програми навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта», яка спрямована на підготовку майбутніх педагогів та слухачів системи післядипломної педагогічної освіти. Приділено увагу поняттям: ресурсна кімната та ресурсний клас.
Description:
Сергієнко Н. В. Ресурсна кімната та ресурсний клас – інноваційний крок у сфері інклюзивної освіти / Н. В. Сергієнко, С.А. Крошка // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практич. конф. (12 грудня 2018 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка». – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2018. – С. 196-199.