Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості емоційних переживань учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-пізнавальній діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, В.Є.
dc.date.accessioned 2020-07-30T09:05:16Z
dc.date.available 2020-07-30T09:05:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 376-056.31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5317
dc.description Коваленко В.Є. Особливості емоційних переживань учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-пізнавальній діяльності / В.Є.Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.123 -130 uk_UA
dc.description.abstract Початок шкільного навчання означає перехід від ігрової діяльності до навчальної, як провідної у молодшому шкільному віці, в якій формуються основні психічні новоутворення. Навчально-пізнавальна діяльність учнів з легкими інтелектуальними порушеннями є емоціогенною щодо виникнення емоційних переживань. Емоційні переживання суттєво впливають на характеристики навчально- пізнавальної діяльності, зокрема, такий вплив може бути як позитивний – регулюючий, так і негативний – дезорганізуючий. Встановлено, що у ході навчально-пізнавальної більшість учнів з легкими інтелектуальними порушеннями переживають стенічні емоції, проте є група учнів, яким властива тривожність. Встановлено, що позитивні емоційні переживання (радість, цікавість) викликає навчальнопізнавальна діяльність на уроках читання, фізкультури, трудового навчання, мистецтва. У більшості випадків поведінкові вияви тривожності виявлено в учнів на уроках математики та української мови. Всім молодшим школярам властиві порушення інтенсивності експресивних емоційних виявів по типу її підвищення, тривалості (емоційна лабільність) та реактивності (байдужість до оцінки вчителя), порушення адекватності та контролю. Порушення інтелектуальної регуляції поведінкових виявів емоційних переживань виразно виявляються у ставленні школярів з легкими інтелектуальними порушеннями до оцінки. Негативні емоції, що виникають внаслідок низької оцінки визначають ставлення дітей до предмета, вчителя та навчання в цілому, виховного значення низька оцінка для них не має. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject емоційні переживання uk_UA
dc.title Особливості емоційних переживань учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-пізнавальній діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account