| dc.contributor.author | Вікторенко, І.Л. | |
| dc.contributor.author | Горобець, Л.В. | |
| dc.contributor.author | Чернишова, І.В. | |
| dc.date.accessioned | 2020-07-27T09:01:33Z | |
| dc.date.available | 2020-07-27T09:01:33Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.issn | УДК 378.011.3-051:502/504 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5302 | |
| dc.description | Вікторенко І.Л.Реалізація конструктивістського підходу в підготовці майбутніх учителів (на прикладі навчання природничих дисциплін та методики їх викладання в початковій школі) / І.Л.Вікторенко,Л.В.Горобець,І.В.Чернишова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.63-77 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено аналіз можливостей реалізації конструктивістського підходу у вищій педагогічній освіті, зокрема в підготовці майбутніх учителів початкових класів. Досліджено поняття конструктивізму, й представлено узагальнення поглядів сучасних вітчизняних і закордонних науковців з проблеми організації навчального процесу на засадах конструктивізму. Обґрунтовано ефективність конструктивізму як стратегії навчання природничих наук, яка доводить спроможність особистості самостійно робити вибір, усвідомлювати власну відповідальність, успішно розв’язувати проблеми і вносити зміни в соціальне середовище. Представлено власний досвід упровадження в освітній процес елементів конструктивізму при викладанні інтегрованого курсу «Основи природознавства та екології». Запропоновано види різні завдань для практичних і лабораторних занять, самостійної роботи, описано методику реалізації конструктивістського підходу в роботі в мікрогрупах та при моделюванні уроків майбутніми вчителями початкової школи. Наведено приклади запровадження в навчальний процес початкової школи конструктивістських завдань із інтегрованого курсу «Я досліджую світ». | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | конструктивізм | uk_UA |
| dc.subject | конструктивістський підхід | uk_UA |
| dc.subject | конструювання | uk_UA |
| dc.subject | конструктивістський освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | викладач | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
| dc.subject | природничі дисципліни | uk_UA |
| dc.title | Реалізація конструктивістського підходу в підготовці майбутніх учителів (на прикладі навчання природничих дисциплін та методики їх викладання в початковій школі) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |