dc.contributor.author |
Вікторенко, І.Л. |
|
dc.contributor.author |
Горобець, Л.В. |
|
dc.contributor.author |
Чернишова, І.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-27T09:01:33Z |
|
dc.date.available |
2020-07-27T09:01:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.011.3-051:502/504 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5302 |
|
dc.description |
Вікторенко І.Л.Реалізація конструктивістського підходу в підготовці майбутніх учителів (на прикладі навчання природничих дисциплін та методики їх викладання в початковій школі) / І.Л.Вікторенко,Л.В.Горобець,І.В.Чернишова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.63-77 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено аналіз можливостей реалізації конструктивістського підходу у вищій педагогічній освіті, зокрема в підготовці майбутніх учителів початкових класів. Досліджено поняття конструктивізму, й представлено узагальнення поглядів сучасних вітчизняних і закордонних науковців з проблеми організації навчального процесу на засадах конструктивізму. Обґрунтовано ефективність конструктивізму як стратегії навчання природничих наук, яка доводить спроможність особистості самостійно робити вибір, усвідомлювати власну відповідальність, успішно розв’язувати проблеми і вносити зміни в соціальне середовище. Представлено власний досвід упровадження в освітній процес елементів конструктивізму при викладанні інтегрованого курсу «Основи природознавства та екології». Запропоновано види різні завдань для практичних і лабораторних занять, самостійної роботи, описано методику реалізації конструктивістського підходу в роботі в мікрогрупах та при моделюванні уроків майбутніми вчителями початкової школи. Наведено приклади запровадження в навчальний процес початкової школи конструктивістських завдань із інтегрованого курсу «Я досліджую світ». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
конструктивізм |
uk_UA |
dc.subject |
конструктивістський підхід |
uk_UA |
dc.subject |
конструювання |
uk_UA |
dc.subject |
конструктивістський освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
природничі дисципліни |
uk_UA |
dc.title |
Реалізація конструктивістського підходу в підготовці майбутніх учителів (на прикладі навчання природничих дисциплін та методики їх викладання в початковій школі) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |