Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Підходи до класифікації наочних засобів у підготовці фахівців з технологій медичної діагностики та лікування

Show simple item record

dc.contributor.author Степаненко, В.В.
dc.date.accessioned 2020-07-27T06:50:42Z
dc.date.available 2020-07-27T06:50:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 37.026.4:61
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5296
dc.description Степаненко В.В. Підходи до класифікації наочних засобів у підготовці фахівців з технологій медичної діагностики та лікування / В.В.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.175-183 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуті основні підходи до класифікації наочних засобів у підготовці майбутніх фахівців з технологій медичної діагностики та лікування з урахуванням існуючих в медицині уявлень про фундаментальні медико-біологічні закономірності. Зазначається, що формування основних професійних компетентностей фахівців з технології медичної діагностики та лікування базуються на формуванні об’єктивних базових уявлень фахівця про будову і функції органів, систем органів та організму в цілому, принципів регуляції та підтримки гомеостазу, закономірностей існування у середовищі та взаємодії з його чинниками, механізмами розвитку патології тощо. На основі специфіки медичних знань був проведений аналіз основних підходів щодо класифікації засобів наочності. Зазначається існування різноманітних класифікацій наочних засобів навчання заснованих на різних критеріальних підходах. Також в статті розглянуті основні проблеми класифікації засобів наочності. Основними факторами які зумовлюють проблемами у підходах до класифікації засобів наочності є досить велика їх різноманітність, залежність та щільна функціональна інтегрованість з технічними засобами навчання. Представлена класифікація засобів наочності яка враховує специфіку медицини та найбільш відповідає дидактичним вимогам навчання фахівців з технологій медичної діагностики та лікування. Визначені основні перспективні напрямки майбутніх наукових досліджень, які можуть бути спрямовані на удосконалення педагогічних методик підготовки фахівців з технологій медичної діагностики та лікування. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject технології лабораторної діагностики та лікування uk_UA
dc.subject засоби наочності uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.title Підходи до класифікації наочних засобів у підготовці фахівців з технологій медичної діагностики та лікування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account