dc.contributor.author |
Гліченко, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T05:41:41Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T05:41:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.018.43:159.942.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5239 |
|
dc.description |
Гліченко О.О. Детермінанти академічної прокрастинації здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання / О.О.Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.78 - 84 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено сутність академічної прокрастинації як процесу відкладання виконання навчальних завдань здобувачами вищої освіти. психологічного явища. Визначені змістові аспекти розуміння явища різними авторами як комплексного та неоднорідного з психологічної точки зору феномену. Описано основні ознаки і наслідки прокрастинації. У результаті аналізу наукових джерел визначено основні детермінанти академічної прокрастинації в умовах дистанційного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.subject |
прокрастинація |
uk_UA |
dc.subject |
академічна прокрастинація |
uk_UA |
dc.subject |
детермінація |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Детермінанти академічної прокрастинації здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |