dc.contributor.author |
Бадер, С.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T05:18:39Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T05:18:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.147.015.31:373.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5237 |
|
dc.description |
Бадер С.О. Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.39 -47 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО у процесі фахової підготовки та пошуку ефективних технологій для оптимізації означеного процесу. Автор доводить ефективність технології навчального тренінгу як засобу формування відповідних орієнтацій студентів. У статті подано визначення сутності тренінгової технології, класифікація різновидів тренінгу та характеристика технології навчального тренінгу з точки зору її аксіологічного потенціалу.
Доведено, що технологія навчального тренінгу сприяє: створенню максимально комфортного середовища для навчання та спілкування, становленню субʼєкт-субʼєктного типу взаємодії між учасниками, ефективному формуванню професійної Я-концепції майбутнього вихователя. Наведено приклади тренінгових вправ, використаних у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ЗДО. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.subject |
цінності |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісно-смислові орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі ЗДО |
uk_UA |
dc.subject |
технологія навчального тренінгу |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |