Abstract:
Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО у процесі фахової підготовки та пошуку ефективних технологій для оптимізації означеного процесу. Автор доводить ефективність технології навчального тренінгу як засобу формування відповідних орієнтацій студентів. У статті подано визначення сутності тренінгової технології, класифікація різновидів тренінгу та характеристика технології навчального тренінгу з точки зору її аксіологічного потенціалу.
Доведено, що технологія навчального тренінгу сприяє: створенню максимально комфортного середовища для навчання та спілкування, становленню субʼєкт-субʼєктного типу взаємодії між учасниками, ефективному формуванню професійної Я-концепції майбутнього вихователя. Наведено приклади тренінгових вправ, використаних у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ЗДО.