Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Технології розвитку критичного мислення майбутніх вчителів англійської мови

Show simple item record

dc.contributor.author Гусакова, О.О.
dc.contributor.author Шехавцова, С.О.
dc.date.accessioned 2020-06-23T11:18:36Z
dc.date.available 2020-06-23T11:18:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 371.134:811
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5216
dc.description Гусакова О.О. Технології розвитку критичного мислення майбутніх вчителів англійської мови / О.О.Гусакова,С.О.Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологогічні науки. - 2020. - №3 (334) лютий. - С.222 - 228 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню поняття «критичне мислення» та аналізу сучасних технологій розвитку критичного мислення в процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Аналіз досліждень провідних методистів, які займалися вивченням критичного мислення показав, що це складний багатокомпонентний процесобробки, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності (цінності) інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини й альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати до проблем та ухвалювати зважені рішення. Технологія розвитку критичного мислення - це система, що повинна бути основною під час фахової підготовки майбутніх вчителів англійської мови та націленою на досягнення відповідних освітніх результатів. Ключовими етапи є актуалізація, осмислення та рефлексія. Для кожного з етапів доцільно використовувати прийоми та методи, що сприяють кращому розвитку критичного мислення. Прикладом таких методів є «Мозковий штурм», «Асоціації», «Логічне дерево», «Валіза методів», «Піраміда роздумів» тощо. Було доведено, що технологія формування критичного мислення в процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови - це сукупність різноманітних прийомів та методів, які спонукають студентів до дослідної творчої активності. Це допомагає підготувати вчителів англійської мови нового покоління, які вміють розмірковувати, спілкуватися, аналізувати. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject підготовка майбутніх вчителів англійської мови uk_UA
dc.subject технологія розвитку критичного мислення uk_UA
dc.title Технології розвитку критичного мислення майбутніх вчителів англійської мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account