Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Змістова кореляція англомовних та українськомовних текстових компонентів у рекламі послуг „THE SCRANTON ELECTRIC COMPANY” {за публікаціями газети ,,Народна Воля”, 1941 р.)

Show simple item record

dc.contributor.author Закутня, А.Ю.
dc.contributor.author Ткач, Л.О.
dc.date.accessioned 2020-03-10T07:42:50Z
dc.date.available 2020-03-10T07:42:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5049
dc.description Закутня А.Ю. Змістова кореляція англомовних та українськомовних текстових компонентів у рекламі послуг „THE SCRANTON ELECTRIC COMPANY” {за публікаціями газети ,,Народна Воля”, 1941 р.) /А.Ю.Закутная,Л.О.Ткач // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2017. – № 2 (37). – С. 5 - 23 uk_UA
dc.description.abstract Становлення й розвиток української реклами як однієї з форм суспільної комунікації та одного зі стильового різновидів текстів тісно пов’язані з розширенням соціальних функцій української мови наприкінці XIX - у першій половині XX ст. У цей період українці, не маючи своєї держави, дбали про розвиток національних форм культурного життя в політико-адміністративних умовах інших держав - Австро-Угорської та Російської імперій, СРСР, а також тих країн, де українська діаспора домоглася суспільного впливу (США, Канада, Бразилія, Аргентина та ін.). На структуру та стилістику української реклами зазначеного періоду суттєво впливали чинники соціолінгвального характеру (міжкультурні та міжмовні контакти, мовна інтерференція, соціальний статус і культурний рівень адресата реклами тощо). Текстуальний вплив англомовних слоганів на зміст і структуру української реклами, їх кореляція та змістова інтерпретація українською мовою - це одне з найбільш цікавих та маловивчених інтерферентних явищ, що і є предметом розгляду в цій статті на матеріалі рекламних оголошень „The Scranton Electric Company”, опублікованих у 1941 p. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject історія рекламного стилю української мови uk_UA
dc.subject мовні та структурні особливості українських рекламних текстів кінця XIX - першої половини XX ст. uk_UA
dc.subject явища мовної інтерференції в українській рекламі uk_UA
dc.subject вплив англійських слоганів на українські рекламні тексти uk_UA
dc.subject реклама „The Scranton Electric Company” uk_UA
dc.subject опублікована в українській діаспорній періодиці uk_UA
dc.subject газета „Народна Воля” 1941 р. uk_UA
dc.title Змістова кореляція англомовних та українськомовних текстових компонентів у рекламі послуг „THE SCRANTON ELECTRIC COMPANY” {за публікаціями газети ,,Народна Воля”, 1941 р.) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account