Abstract:
Становлення й розвиток української реклами як однієї з форм суспільної комунікації та одного зі стильового різновидів текстів тісно пов’язані з розширенням соціальних функцій української мови наприкінці XIX - у першій половині XX ст. У цей період українці, не маючи своєї держави, дбали про розвиток національних форм культурного життя в політико-адміністративних умовах інших держав - Австро-Угорської та Російської імперій, СРСР, а також тих країн, де українська діаспора домоглася суспільного впливу (США, Канада, Бразилія, Аргентина та ін.).
На структуру та стилістику української реклами зазначеного періоду суттєво впливали чинники соціолінгвального характеру (міжкультурні та міжмовні контакти, мовна інтерференція, соціальний статус і культурний рівень адресата реклами тощо). Текстуальний вплив англомовних слоганів на зміст і структуру української реклами, їх кореляція та змістова інтерпретація українською мовою - це одне з найбільш цікавих та маловивчених інтерферентних явищ, що і є предметом розгляду в цій статті на матеріалі рекламних оголошень „The Scranton Electric Company”, опублікованих у 1941 p.
Description:
Закутня А.Ю. Змістова кореляція англомовних та українськомовних текстових компонентів у рекламі послуг „THE SCRANTON ELECTRIC COMPANY” {за публікаціями газети ,,Народна Воля”, 1941 р.) /А.Ю.Закутная,Л.О.Ткач // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2017. – № 2 (37). – С. 5 - 23