dc.contributor.author |
Котєнєва, І.С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-20T13:08:01Z |
|
dc.date.available |
2020-02-20T13:08:01Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.3.016:82 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4969 |
|
dc.description |
Котєнєва І.С. Історичні засади естетико-екологічного виховання особистості / І.С.Котєнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 338 - 346 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність досліджуваної проблеми обумовлена екологічною кризою сьогодення людства та пошуками шляхів її вирішення в системі сучасної освіти. В історії педагогічної думки у різні історичні періоди поступово зложилася система поглядів на культуру життя людини в природі та гармонію взаємодії з нею, що дозволяє використати ці нароби. У статті на основі аналізу провідних педагогічних ідей визначено сучасні засади естетико-екологічного виховання особистості. Зроблено акцент на актуальності концепцій класиків вітчизняної педагогічної думки. Розглянуто особистий внесок Г. Сковороди, Г. Ващенко, К. Ушинського, В. Сухомлинського у проблему естетико-екологічного виховання особистості, що дозволяє накопичити матеріал необхідний для розуміння цілей, принципів, змісту, форм і методів роботи в сучасній українській школі; обґрунтувати нові підходи до вирішення проблем екологічного виховання молоді. Розробити нові технології естетико-екологічного (ноосферного) виховання особистості. Розробити програми підготовки фахівців вищої кваліфікації, здатних вести молодь до досягнення гармонії у взаєминах із природою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
екологічна культура |
uk_UA |
dc.subject |
естетико-екологічне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
ноосферне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
естетико-екологічний катарсис. |
uk_UA |
dc.title |
Історичні засади естетико-екологічного виховання особистості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |