dc.contributor.author |
Отрощенко, Н.Л. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-17T06:47:53Z |
|
dc.date.available |
2020-02-17T06:47:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.5:37.013.42-053.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4944 |
|
dc.description |
Отрощенко Н.Л. Соціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школи / Отрощенко Н.Л. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 273 - 280 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті наголошено, що постійні зміни в сучасному інформаційному суспільстві є атрибутом суспільного життя та висувають нові вимоги до формування знань, навичок, мотиваційного
інструментарію та способу життя людей. Акцентовано на тому, що сьогодні підліткам складно зорієнтуватися та самовизначитися у цьому світі через його швидкоплинність. Реформа Нової української школи розрахована на роки. Проте, втілення ключових, життєважливих для учнів моментів розтягнуто в часі. Сучасні підлітки, як ті, що через п’ять- десять років замінять нинішнє працездатне покоління (50-60 рр.), потребують професійної допомоги з боку соціального педагога. Резюмовано, що результатом соціально-педагогічної підтримки процесу становлення підлітків закладів середньої освіти має стати сформованість компетентностей соціально-успішної та конкурентоздатної особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інформаційне виробництво |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна підтримка |
uk_UA |
dc.subject |
підлітки |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
компетентності |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |