| dc.contributor.author | Отрощенко, Н.Л. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-17T06:47:53Z | |
| dc.date.available | 2020-02-17T06:47:53Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.5:37.013.42-053.6 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4944 | |
| dc.description | Отрощенко Н.Л. Соціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школи / Отрощенко Н.Л. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 273 - 280 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті наголошено, що постійні зміни в сучасному інформаційному суспільстві є атрибутом суспільного життя та висувають нові вимоги до формування знань, навичок, мотиваційного інструментарію та способу життя людей. Акцентовано на тому, що сьогодні підліткам складно зорієнтуватися та самовизначитися у цьому світі через його швидкоплинність. Реформа Нової української школи розрахована на роки. Проте, втілення ключових, життєважливих для учнів моментів розтягнуто в часі. Сучасні підлітки, як ті, що через п’ять- десять років замінять нинішнє працездатне покоління (50-60 рр.), потребують професійної допомоги з боку соціального педагога. Резюмовано, що результатом соціально-педагогічної підтримки процесу становлення підлітків закладів середньої освіти має стати сформованість компетентностей соціально-успішної та конкурентоздатної особистості. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
| dc.subject | інформаційне виробництво | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічна підтримка | uk_UA |
| dc.subject | підлітки | uk_UA |
| dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
| dc.subject | компетентності | uk_UA |
| dc.title | Соціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |