Abstract:
У статті наголошено, що постійні зміни в сучасному інформаційному суспільстві є атрибутом суспільного життя та висувають нові вимоги до формування знань, навичок, мотиваційного
інструментарію та способу життя людей. Акцентовано на тому, що сьогодні підліткам складно зорієнтуватися та самовизначитися у цьому світі через його швидкоплинність. Реформа Нової української школи розрахована на роки. Проте, втілення ключових, життєважливих для учнів моментів розтягнуто в часі. Сучасні підлітки, як ті, що через п’ять- десять років замінять нинішнє працездатне покоління (50-60 рр.), потребують професійної допомоги з боку соціального педагога. Резюмовано, що результатом соціально-педагогічної підтримки процесу становлення підлітків закладів середньої освіти має стати сформованість компетентностей соціально-успішної та конкурентоздатної особистості.