Abstract:
У статті представлено результати констатувального етапу експерименту з визначення стану сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство», що вивчався з метою виділення актуальності педагогічних перетворень, їх напрямів та умов у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Методичним інструментарієм діагностики слугували:Тест-опитувальник соціально комунікативної компетентності Є. Рогова; авторський опитувальник рівня сформованостісоціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство»; аналіз есе «Формула ефективного професійного спілкування». Подано результати кількісного та якісного аналізу дослідження; встановлено незадовільність стану сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер. Зазначено, що комплексними засобами, що сприяють формуванню означеної компетентності може бути система педагогічних умов, яка дозволить комплексно впливати на процес формування соціально- комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство» у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.