dc.contributor.author |
Колосов, А.М. |
|
dc.contributor.author |
Савченко, О.С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T09:50:59Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T09:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4877 |
|
dc.description |
Колосов А. М. Зміна дидактичних акцентів при підготовці менеджерів в умовах невизначеного ринкового середовища / А.М.Колосов, Савченко О.С. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.131 - 142 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасні умови функціонування підприємств і організацій у все більше невизначеному й непередбачуваному середовищі потребують зміни дидактичних акцентів при підготовці менеджерів - фахівців у сфері управління підприємствами і організаціями за спеціальністю 073 - у напрямку прищеплення слухачам знань і навичок урахування особливостей проявів середовищі і їхнього впливу на результати діяльності підприємств. Проаналізовано способи створення середовища підприємств на споживчих ринках, пояснені парадигми формування різних станів прояву їхньої невизначеності, приведені методи їхнього врахування в процесі управління стосовно обґрунтування обсягів продажу продукції і товарів. Показано, що на відміну від звичайного освітнього процесу, який спрямований на передачу знань та навичок, отриманих у минулому, сучасне викладання менеджменту повинно створювати в слухачеві вміння передбачати майбутнє, зокрема, на основі навичок приймати управлінські рішення в умовах невизначеного ринкового середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка менеджерів |
uk_UA |
dc.subject |
середовище функціонування підприємств |
uk_UA |
dc.subject |
невизначеність |
uk_UA |
dc.subject |
парадигми невизначеності |
uk_UA |
dc.title |
Зміна дидактичних акцентів при підготовці менеджерів в умовах невизначеного ринкового середовища |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |