Abstract:
Сучасні умови функціонування підприємств і організацій у все більше невизначеному й непередбачуваному середовищі потребують зміни дидактичних акцентів при підготовці менеджерів - фахівців у сфері управління підприємствами і організаціями за спеціальністю 073 - у напрямку прищеплення слухачам знань і навичок урахування особливостей проявів середовищі і їхнього впливу на результати діяльності підприємств. Проаналізовано способи створення середовища підприємств на споживчих ринках, пояснені парадигми формування різних станів прояву їхньої невизначеності, приведені методи їхнього врахування в процесі управління стосовно обґрунтування обсягів продажу продукції і товарів. Показано, що на відміну від звичайного освітнього процесу, який спрямований на передачу знань та навичок, отриманих у минулому, сучасне викладання менеджменту повинно створювати в слухачеві вміння передбачати майбутнє, зокрема, на основі навичок приймати управлінські рішення в умовах невизначеного ринкового середовища.
Description:
Колосов А. М. Зміна дидактичних акцентів при підготовці менеджерів в умовах невизначеного ринкового середовища / А.М.Колосов, Савченко О.С. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.131 - 142