| dc.contributor.author | Дудник, О.М. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-10T07:41:54Z | |
| dc.date.available | 2020-02-10T07:41:54Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4872 | |
| dc.description | Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | критерії | uk_UA |
| dc.subject | показник | uk_UA |
| dc.subject | рівень сформованості професійної компетентності | uk_UA |
| dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk_UA |
| dc.title | Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |