Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Дудник, О.М.
dc.date.accessioned 2020-02-10T07:41:54Z
dc.date.available 2020-02-10T07:41:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4872
dc.description Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject показник uk_UA
dc.subject рівень сформованості професійної компетентності uk_UA
dc.subject майбутній вчитель початкової школи uk_UA
dc.title Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account