dc.contributor.author |
Дудник, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T07:41:54Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T07:41:54Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4872 |
|
dc.description |
Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.subject |
показник |
uk_UA |
dc.subject |
рівень сформованості професійної компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель початкової школи |
uk_UA |
dc.title |
Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |