Abstract:
У статті представлено мету експериментального дослідження та розкрито основні завдання її досягнення. Подано поетапну програму проведення експерименту та висвітлено зміст роботи на кожному з них. Відповідно до мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно- діяльнісного та рефлексивного компонентів професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи визначено їх критерії та показники. Надано змістовно-якісну характеристику рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в межах кожного критерію.
Description:
Дудник О.М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О.М.Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 110 - 115