dc.contributor.author | Мухіна, А.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-07T07:16:15Z | |
dc.date.available | 2020-02-07T07:16:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4864 | |
dc.description | Мухіна А.Ю. Вплив складу сім’ї на гендерну соціалізацію дівчат підлітків з нормальним і порушеним інтелектуальним розвитком / А.Ю. Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 65 - 72 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється теоретичний та експериментальний аналіз зв’язку тендерної соціалізації зі складом сім’ї дівчат-підлітків з розумовою відсталістю і типовим розвитком. Вивчаються показники, якими характеризуються сім’ї, а саме, їх склад, характер і стиль спілкування з дитиною, наявність батька, особливості самої дитини, в тому числі інтелектуальні. Вивчаються критерії і показники самої статеворольової ідентичності, а також її вплив на структуру особистості: самооцінку, цінності і її поведінку. Такі методики як «Малюнок людини», «Незакінчені речення», бесіда з дівчатами-підлітками дали змогу зробити висновки стосовно значущості фігури батька для дівчини в кризовий період її життя, та окреслити ті параметри, які формуються у неї завдяки спілкуванню з батьком або чоловіком в родині, який демонструє для дівчини модель маскулінності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.922.76-056.37-053.6; | |
dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | ідентичність | uk_UA |
dc.subject | стать | uk_UA |
dc.subject | роль | uk_UA |
dc.subject | розмова | uk_UA |
dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
dc.subject | підліток | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.title | Вплив складу сім’ї на гендерну соціалізацію дівчат підлітків з нормальним і порушеним інтелектуальним розвитком | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |