| dc.contributor.author | Бадер, С.О. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-05T08:09:06Z | |
| dc.date.available | 2020-02-05T08:09:06Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.2.035 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4847 | |
| dc.description | Бадер С.О. Особливості соціального розвитку дітей третьогороку життя / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 6 - 10 | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі соціалізації та соціального розвитку дітей раннього віку, зокрема дитини третього року життя. Проаналізовано можливості дитини у різних видах діяльності та спілкуванні, схарактеризовано особливості становлення сфери самосвідомості дитини. Визначено коло соціальних навичок дітей означеного вікового періоду. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | діти третього року життя | uk_UA |
| dc.subject | ранній вік | uk_UA |
| dc.subject | соціалізація | uk_UA |
| dc.subject | соціальий розвиток | uk_UA |
| dc.subject | соціальні навички | uk_UA |
| dc.title | Особливості соціального розвитку дітей третього року життя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |