Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2020-01-28T11:30:04Z
dc.date.available 2020-01-28T11:30:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4805
dc.description Кокнова Т.А. Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов / Т.А. Кокнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія : Педагогічні науки : реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 66. - С 103-106 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено аналіз зарубіжного досвіду у сфері формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. Проаналізовано передові сучасні праці науковців, присвячені різним аспектам реформування та важливим принципам функціонування сучасних освітніх закладів у рамках підготовки майбутніх викладачів іноземних мов в окремих розвинутих країнах; висвітлено основні напрями підготовки викладачів іноземних мову країнах Європи, у Сполучених Штатах та Канаді. Зроблено висновки, що підготовка викладачів іноземних мову розвинених країнах світу передбачає врахування різних національних, етнічних культурних та Тендерних особливостей, сприяє поширенню толерантності, використовує нові педагогічні технології, враховує новітні наукові досягнення; модернізація європейської освіти спрямована на виховання нового покоління, яке буде конкурентоспроможним на світовому ринку, реформуючи її на засадах демократизації, відкритості, безперервності, рівного доступу до здобуття освіти, мобільності, зберігаючи при цьому автентичність національної освіти. uk_UA
dc.description.sponsorship The article presents the analysis of foreign experience in the field of development of linguistic and methodological competence offuture foreign language teachers. The article analyzes the advanced modem works of scientists devoted to -various aspects of improvement and important principles offunctioning of modem educational institutions, in theframework offuture foreign language teachers training in some developed countries; the main directions of foreign language teachers training in European countries, in the United States and Canada are highlighted. It is concluded that in the process of training of foreign language teachers in developed countries different national, ethnic, cultural and gender peculiarities are taken into account, tolerance is promoted, new pedagogical technologies are applied, as -well as the latest scientific achievements are considered, while the modernization of European education is directed at the upbringing of a new generation that -will be competitive in the world market, reforming it on the principles of democratization, openness, continuity, equal access to education, mobility, preserving at the same time the authenticity ofthe national education. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries іноземна мова;
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні викладачі іноземних мов uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject лінгвометодична підготовка uk_UA
dc.subject формування uk_UA
dc.subject модернізація uk_UA
dc.subject професійні компетентності uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.title Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов uk_UA
dc.title.alternative Analysis of foreign experience of development of linguistic-and-methodological competence of futureforeign language teachers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account