dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-28T11:30:04Z |
|
dc.date.available |
2020-01-28T11:30:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4805 |
|
dc.description |
Кокнова Т.А. Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов / Т.А. Кокнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія : Педагогічні науки : реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 66. - С 103-106 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено аналіз зарубіжного досвіду у сфері формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. Проаналізовано передові сучасні праці науковців, присвячені різним аспектам реформування та важливим принципам функціонування сучасних освітніх закладів у рамках підготовки майбутніх викладачів іноземних мов в окремих розвинутих країнах; висвітлено основні напрями підготовки викладачів іноземних мову країнах Європи, у Сполучених Штатах та Канаді. Зроблено висновки, що підготовка викладачів іноземних мову розвинених країнах світу передбачає врахування різних національних, етнічних культурних та Тендерних особливостей, сприяє поширенню толерантності, використовує нові педагогічні технології, враховує новітні наукові досягнення; модернізація європейської освіти спрямована на виховання нового покоління, яке буде конкурентоспроможним на світовому ринку, реформуючи її на засадах демократизації, відкритості, безперервності, рівного доступу до здобуття освіти, мобільності, зберігаючи при цьому автентичність національної освіти. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article presents the analysis of foreign experience in the field of development of linguistic and methodological competence offuture foreign language teachers. The article analyzes the advanced modem works of scientists devoted to -various aspects of improvement and important principles offunctioning of modem educational institutions, in theframework offuture foreign language teachers training in some developed countries; the main directions of foreign language teachers training in European countries, in the United States and Canada are highlighted. It is concluded that in the process of training of foreign language teachers in developed countries different national, ethnic, cultural and gender peculiarities are taken into account, tolerance is promoted, new pedagogical technologies are applied, as -well as the latest scientific achievements are considered, while the modernization of European education is directed at the upbringing of a new generation that -will be competitive in the world market, reforming it on the principles of democratization, openness, continuity, equal access to education, mobility, preserving at the same time the authenticity ofthe national education. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
іноземна мова; |
|
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
формування |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація |
uk_UA |
dc.subject |
професійні компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз зарубіжного досвіду формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Analysis of foreign experience of development of linguistic-and-methodological competence of futureforeign language teachers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |