Abstract:
У статті представлено аналіз зарубіжного досвіду у сфері формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов. Проаналізовано передові сучасні праці науковців, присвячені різним аспектам реформування та важливим принципам функціонування сучасних освітніх закладів у рамках підготовки майбутніх викладачів іноземних мов в окремих розвинутих країнах; висвітлено основні напрями підготовки викладачів іноземних мову країнах Європи, у Сполучених Штатах та Канаді. Зроблено висновки, що підготовка викладачів іноземних мову розвинених країнах світу передбачає врахування різних національних, етнічних культурних та Тендерних особливостей, сприяє поширенню толерантності, використовує нові педагогічні технології, враховує новітні наукові досягнення; модернізація європейської освіти спрямована на виховання нового покоління, яке буде конкурентоспроможним на світовому ринку, реформуючи її на засадах демократизації, відкритості, безперервності, рівного доступу до здобуття освіти, мобільності, зберігаючи при цьому автентичність національної освіти.