Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Лінгводидактичні особливості формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників як психолого-педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Зіньковська, О. В.
dc.date.accessioned 2020-01-27T10:45:16Z
dc.date.available 2020-01-27T10:45:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4790
dc.description Зіньковська О. В. Лінгводидактичні особливості формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників як психолого-педагогічна проблема / О.В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 131-137 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрита проблема лінгводидактичних особливостей формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників. В учнів існує потреба у вивченні великої кількості нової лексики та розширенні словникового запасу; вивчаючи нові лексичні одиниці та звертаючись для цього до словників, учні матимуть можливість дізнатися не тільки їх переклад, а й тлумачення, частину мови, синоніми, антоніми, приклади використання у реченнях, відноситься те чи інше слово до літературної мови або сленгу тощо. Таким чином, користуючись словниками під час вивчення лексики, учні будуть ефективніше запам’ятовувати нові слова та доречно вживати їх в залежності від комунікативної ситуації. Було виявлено, що важливими завданнями для вчителя під час формування в старшокласників навичок роботи зі словниками є: більш активне розширення словникового запасу учнів, навчити старшокласників вилучати зі словників максимум інформації, а не лише переклад нових лексичних одиниць, одночасно з цим розвивати мовнокомунікативну та соціокультурну компетенції для розпізнавання різних мовних ситуацій та швидкій адаптації до англомовного середовища. uk_UA
dc.description.sponsorship The article reveals the problem of linguodidactic features of the formation of skills of working with lexicographic sources of high school students. Students have to learn new vocabulary and expand it; studying new lexical units and using dictionaries for this, students will be able to learn not only translation of the words, but also the meaning, part of speech, synonyms, antonyms, examples of use in sentences, what this word refers to: a literary language or slang etc. Thus, using vocabularies, the students will memorize new words and use them depending on the communicative situation. It was found that important tasks for teachers in developing high school vocabulary skills for high school students are: to expand the vocabulary of students more actively, to teach students to obtain information from dictionaries, and not just the translation of new lexical units, while developing communicative and sociocultural competencies for recognition of various language situations and quick adaptation to the English-language environment. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;
dc.subject лінгводидактика uk_UA
dc.subject лексикографія uk_UA
dc.subject словники uk_UA
dc.subject старшокласники uk_UA
dc.subject навички uk_UA
dc.title Лінгводидактичні особливості формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників як психолого-педагогічна проблема uk_UA
dc.title.alternative Linguodidactic features of the formation of skills of working with lexicographic sources of high school students as a psychological and pedagogical problem uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account