Abstract:
У статті розкрита проблема лінгводидактичних особливостей формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників. В учнів існує потреба у вивченні великої кількості нової лексики та розширенні словникового запасу; вивчаючи нові лексичні одиниці та звертаючись для цього до словників, учні матимуть можливість дізнатися не тільки їх переклад, а й тлумачення, частину мови, синоніми, антоніми, приклади використання у реченнях, відноситься те чи інше слово до літературної мови або сленгу тощо. Таким чином, користуючись словниками під час вивчення лексики, учні будуть ефективніше запам’ятовувати нові слова та доречно вживати їх в залежності від комунікативної ситуації.
Було виявлено, що важливими завданнями для вчителя під час формування в старшокласників навичок роботи зі словниками є: більш активне розширення словникового запасу учнів, навчити старшокласників вилучати зі словників максимум інформації, а не лише переклад нових лексичних одиниць, одночасно з цим розвивати мовнокомунікативну та соціокультурну компетенції для розпізнавання різних мовних ситуацій та швидкій адаптації до англомовного середовища.
Description:
Зіньковська О. В. Лінгводидактичні особливості формування навичок роботи з лексикографічними джерелами старшокласників як психолого-педагогічна проблема / О.В. Зіньковська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 131-137