dc.contributor.author |
Юган, Н. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-27T10:37:19Z |
|
dc.date.available |
2020-01-27T10:37:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4788 |
|
dc.description |
Юган Н. Л. Інформаційно-комунікаційні технології у практиці викладання російської літератури студентам-іноземцям у закладах вищої освіти / Н.Л. Юган // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 86-96 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлений порівняльний аналіз результатів використання інформаційно-комунікаційних технологій у 6 групах (120 осіб) українських студентів та студентів-іноземців, отриманих за допомогою методів анкетування й інтерв’ювання. Оцінюючи результати впровадження в практику викладання літератури у ЗВО України українським та іноземним студентам занять з використанням демонстраційних комп’ютерних програм (фільми, відеофрагменти), ми переконалися, що традиційна (очна) форма навчання з використанням ІКТ та змішане навчання однаково органічні для сучасного навчального процесу; для українських студентів оптимальним є зіставлення літературного твору з російськими та зарубіжними кіноверсіями, а для іноземних студентів – звернення тільки до радянсько-російських інтерпретацій літературних шедеврів. Пов'язано це з недостатнім знанням іноземцями російської мови, складністю прочитання російських текстів XIX ст., досить великих за обсягом, а також з відсутністю базових знань російської історії, культури, фільмографії. Звернення до знаменитих та якісних екранізацій стимулює пізнавальний інтерес, інтелектуальний та творчий потенціал, посилює мотивацію студентів-іноземців до вивчення російської мови і літератури. Іноземним студентам складно сприймати велику кількість різнопланової текстової та аудіовізуальної інформації, провести якісне зіставлення російського та зарубіжного кінематографічного досвіду внаслідок несформованої у них лінгвокультурологічної основи для багаторівневого різноаспектного компаративного аналізу творів різних видів мистецтв. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article presents a comparative analysis of the results of the use of information and communication technologies in 6 groups (120 people) of Ukrainian and foreign students which was obtained by means of methods of questioning and interviewing. After assessing the results of the introduction into the practice of teaching literature to Ukrainian and foreign students with the use of demonstration computer programs (films, video fragments) we ascertained that the traditional (full-time) form of teaching using ICT and blended education was equally organic for the modern educational process in the higher education institutions of Ukraine; сomparison of literary works with Russian and foreign film versions is optimal for Ukrainian students and appeal to the Soviet-Russian interpretations of literary masterpieces only – for foreign students. This is due to foreigners’ insufficient competence in the Russian language, the difficulty in reading large enough volume Russian texts of the XIX century as well as lack of basic knowledge of Russian history, culture and filmography. Reference to the famous and high-quality film adaptations at training sessions stimulates cognitive interest, intellectual and creative potential, enhances the motivation of foreign students to study Russian language and literature. It is difficult for foreign students to perceive a large number of diverse textual and audiovisual information, to make a qualitative comparison of Russian and foreign cinematic experience due to their unformed linguistic and cultural basis for multi-level multi-dimensional comparative analysis of works of different types of arts. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філологічні науки; |
|
dc.subject |
змішане (гібридне) навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні студенти |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність навчання |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційно-комунікаційні технології у практиці викладання російської літератури студентам-іноземцям у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Information and communication technologies of teaching Russian literature to students-foreigners in the higher education practice |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |