dc.contributor.author |
Шехавцова, С.О. |
|
dc.contributor.author |
Протопопова, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-27T09:52:36Z |
|
dc.date.available |
2020-01-27T09:52:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4781 |
|
dc.description |
Шехавцова С.О. Англомовний подкастинг як найсучасніша інтерактивно-комунікативна технологія / С.О. Шехавцова , К. О. Протопопова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 170-181 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню подкастингу як найсучаснішої інтерактивно-комунікативної технології для вивчення англійської мови, визначенні сутнісних характеристик та критеріїв відбору з позиції методики викладання іноземної мови. Визначено, що подкаст є змістовно завершеним й інформаційно самодостатнім аудіофайлом, який відображає особливості мовлення, свідомості і мислення носіїв певної мови та соціокультурних традицій.
Завдяки аналізу різних класифікацій подкастів деякими науковцями встановлено, що не існує єдиної загальноприйнятої класифікації. Складність їх класифікації полягає у тому, що існує безліч критеріїв, за якими ми можемо класифікувати подкасти відповідно до: 1) мети використання; 2) рівня мовної підготовки цільової аудиторії; 3) вивчення окремих розділів мовознавства; 4) тематики; 5) жанрів.
Доведено, що інтернет-технологія подкастингу базується на основах технічних та дидактичних характеристик: автентичність, автономність (дистанційність), актуальність, формування компетентності в сфері медіа- та інтернет-технологій, інтерактивність, продуктивність та використання мобільного технічного пристрою за межами навчального закладу. Ключовим моментом у здійсненні відбору подкастів є окреслення та обґрунтування відповідних лінгвістичних критеріїв (фонетичні, лексичні та граматичні). |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article is devoted to the theoretical substantiation of the podcasting as the most up-to-date interactive and communicative technology for learning English, determining the essential characteristics and selection criteria from the perspective of teaching a foreign language. It is determined that the podcast is a meaningfully completed and informationally self-sufficient audio file that reflects the characteristics of speech, consciousness and thinking of speakers of a particular language and sociocultural traditions.
Due to the analysis of various classifications of podcasts, some scientists have established that there is no generally accepted classification. The complexity of their classification lies in the fact that there are many criterias by which we can classify podcasts in accordance with: 1) the purpose of use; 2) the level of language training of the target audience; 3) the study of individual sections of linguistics; 4) topics; 5) genres.
It is proved that the Internet technology of podcasting is based on the basics of technical and didactic characteristics: authenticity, autonomy (distance), relevance, formation of competence in the field of media and Internet technologies, interactivity, performance and use of a mobile technical device outside the school. The key point in the selection of podcasts is the definition and justification of the relevant linguistic criteria (phonetic, lexical and grammatical). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філологічні науки; |
|
dc.subject |
подкаст |
uk_UA |
dc.subject |
подкастинг |
uk_UA |
dc.subject |
класифікація подкастів |
uk_UA |
dc.subject |
критерії відбору подкастів |
uk_UA |
dc.title |
Англомовний подкастинг як найсучасніша інтерактивно-комунікативна технологія |
uk_UA |
dc.title.alternative |
English-language podcasting as the most up-to-date interactive and communicative technology |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |