Abstract:
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню подкастингу як найсучаснішої інтерактивно-комунікативної технології для вивчення англійської мови, визначенні сутнісних характеристик та критеріїв відбору з позиції методики викладання іноземної мови. Визначено, що подкаст є змістовно завершеним й інформаційно самодостатнім аудіофайлом, який відображає особливості мовлення, свідомості і мислення носіїв певної мови та соціокультурних традицій.
Завдяки аналізу різних класифікацій подкастів деякими науковцями встановлено, що не існує єдиної загальноприйнятої класифікації. Складність їх класифікації полягає у тому, що існує безліч критеріїв, за якими ми можемо класифікувати подкасти відповідно до: 1) мети використання; 2) рівня мовної підготовки цільової аудиторії; 3) вивчення окремих розділів мовознавства; 4) тематики; 5) жанрів.
Доведено, що інтернет-технологія подкастингу базується на основах технічних та дидактичних характеристик: автентичність, автономність (дистанційність), актуальність, формування компетентності в сфері медіа- та інтернет-технологій, інтерактивність, продуктивність та використання мобільного технічного пристрою за межами навчального закладу. Ключовим моментом у здійсненні відбору подкастів є окреслення та обґрунтування відповідних лінгвістичних критеріїв (фонетичні, лексичні та граматичні).
Description:
Шехавцова С.О. Англомовний подкастинг як найсучасніша інтерактивно-комунікативна технологія / С.О. Шехавцова , К. О. Протопопова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 170-181