Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей

Show simple item record

dc.contributor.author Нагорна, Ю. А.
dc.date.accessioned 2020-01-27T09:32:51Z
dc.date.available 2020-01-27T09:32:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4778
dc.description Нагорна Ю. А. Особливості навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей / Ю.А. Нагорна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 156-162 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено загальній характеристиці навчання граматичних структур в навчальних закладах нефілологічного профілю. Проаналізовано основні принципи, підходи та стадії освоєння граматики англійської мови здобувачами навчальних закладів нефілологічного профілю. Визначено, що основною метою при навчанні нефілологічних студентів є формування їхніх граматичних навичок як одного із важливих компонентів навичок говоріння, читання, аудіювання та письма. Зазначено, що специфіка викладання граматики студентам нефілологічних факультетів полягає в тому, що за планом навчання граматика не викладається як окрема дисципліна і саме тому граматичний матеріал вивчається в контексті вивчення лексики. Проаналізовано основні принципи та підходи до викладання граматики. Визначено, що дедуктивний підхід є найкращим підходом для навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей та вписується в структуру навчання, відому як ППТ (презентація, практика, техніка), приділено увагу аналізу кожного етапу, а також прийомам, які можна застосовувати під час навчання кожного із етапів. Надано типи вправ для кожного етапу викладання граматики (граматичні ігри, вікторини, тести, анкети, діалоги, аукціони). На етапі техніки запропоновано використовувати такі вправи, як рольові ігри, моделювання, інтерв’ю, вирішення проблем, настільні ігри. Досліджено, що формування граматичної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей є досить тривалим процесом, який повинен забезпечуватися поступово, із урахуванням комунікативного підходу викладання іноземних мов. uk_UA
dc.description.sponsorship The article deals with teaching grammar stages as important part of teaching English to the students of non-philological universities for their gaining communicative competence at the level which allows them to use foreign language practically both in professional activity and for self-education. It has been determined that main aim when teaching non-philological students is to form their grammatical skills as one of important components of skills in speaking, reading, listening and writing. It has been specially noted that the specificity of teaching grammar to the cadets of non-philological faculties lies in the fact that under the plan of study practical grammar is not taught as a separate discipline and that is why grammar material is studied in the context of definite vocabulary. Main principles and approaches regarding teaching grammar stages have been analysed. It has been reviewed that deductive approach to teaching grammar is more appropriate for non-philological students and fits into a class structure known as PPP (Presentation, Practice, Production). Much attention has been given to the analysis of Presentation, Practice and Production stages as well as techniques which can be used at the class. Special attention has been given to the types of exercises at each stage of teaching grammar such as drills, grammar games, grammar quiz, memory tests, picture dictation, growing stories, questionnaires, dialogues and grammar auctions Production (free practice) stage has been considered to be one of great great importance. Information gaps, role plays, interviews, simulations, find someone who, spot the differences between two pictures, picture cues, problem solving, personalisation activities and board games have been offered to use at production stage. It has been researched that grammar competence formation of students of non-philological universities is quite a long term process which should be provided gradually by taking into account communicative approach to foreign language teaching. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;
dc.subject граматика uk_UA
dc.subject стадії uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject вправи uk_UA
dc.title Особливості навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of teaching grammar to the non-philological students uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account