Abstract:
Статтю присвячено загальній характеристиці навчання граматичних структур в навчальних закладах нефілологічного профілю. Проаналізовано основні принципи, підходи та стадії освоєння граматики англійської мови здобувачами навчальних закладів нефілологічного профілю. Визначено, що основною метою при навчанні нефілологічних студентів є формування їхніх граматичних навичок як одного із важливих компонентів навичок говоріння, читання, аудіювання та письма. Зазначено, що специфіка викладання граматики студентам нефілологічних факультетів полягає в тому, що за планом навчання граматика не викладається як окрема дисципліна і саме тому граматичний матеріал вивчається в контексті вивчення лексики. Проаналізовано основні принципи та підходи до викладання граматики. Визначено, що дедуктивний підхід є найкращим підходом для навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей та вписується в структуру навчання, відому як ППТ (презентація, практика, техніка), приділено увагу аналізу кожного етапу, а також прийомам, які можна застосовувати під час навчання кожного із етапів. Надано типи вправ для кожного етапу викладання граматики (граматичні ігри, вікторини, тести, анкети, діалоги, аукціони). На етапі техніки запропоновано використовувати такі вправи, як рольові ігри, моделювання, інтерв’ю, вирішення проблем, настільні ігри. Досліджено, що формування граматичної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей є досить тривалим процесом, який повинен забезпечуватися поступово, із урахуванням комунікативного підходу викладання іноземних мов.
Description:
Нагорна Ю. А. Особливості навчання граматики студентів нефілологічних спеціальностей / Ю.А. Нагорна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 156-162