dc.contributor.author |
Рудіна, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-22T11:49:12Z |
|
dc.date.available |
2020-01-22T11:49:12Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4749 |
|
dc.description |
Рудіна М.В. Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу / М.В. Рудіна // Освіта та педогогічна наука. – 2019. - №2 (171), - С. 32-42 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто актуальність упроваджен-ня інтегративного підходу для підготовки студентів-філологів у технічних універ-ситетах. Аргументація ґрунтується на результатах аналізу сайтів університетів про навчання за спеціальністю «Філоло-гія», анкетуванні студентів щодо з’ясуван-ня взаємозумовленості вивчення іноземних мов і вибору майбутньої професійної діяль-ності.
Виокремлено протиріччя універси-тетського освітнього поля, зумовлені сучас-ними змінами у вищій освіті, подолання яких актуалізує інтегративний підхід як мето-дологічний базис ефективного набуття студентами іншомовної компетентності як результату навчання в технічному універ-ситеті: тривала традиційність навчальних планів поступово набуває ознак інновацій-ності освітніх програм, хоча й позначена орієнтацією на світові освітні стандарти; зростає конкуренція університетів за абіту-рієнтів, а конкурентоспроможність випуск-ників часто не відповідає потребам ринку праці; інертність «словесних» технологій на-вчання іноземних мов посилюється від-ставанням інформаційно-технологічного за-безпечення університетської освіти від са-мостійно опанованих студентами інформа-ційно-комунікативних засобів отримання навчальної інформації. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The relevance of an integrative approach to training students of philology at technical universities has been revealed in the article. The arguments are based on the results of analysing university sites in the context of training philology students, and a survey of the students about the inter-dependence of learning foreign languages and choosing their future professional activity. Contradictions of university education have been highlighted. These can be caused by the changes of higher education. The contradictions can be overcome by actualizing an integrative approach as a methodological basis of the effective formation of the students’ foreign language competence as a result of studying at a technical university.
The traditional educational curriculum is gradually acquiring some innovative features with the focus on the world educational standards. The competition for applicants has been growing among universities, but the competitiveness of school-leavers does not often correspond to the needs of the labour market. The inertness of “verbal” technologies of teaching foreign languages and the lack of proper information and technology support give rise to a huge gap between the knowledge obtained at university and the one the students get independently and more efficiently. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інтегративний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
галузева університетська освіта |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-філологи |
uk_UA |
dc.subject |
іншомовна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
вибір професійної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Training of philolo-gy students at technical universities: the relevance of an integrative approach |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |