Abstract:
Розглянуто актуальність упроваджен-ня інтегративного підходу для підготовки студентів-філологів у технічних універ-ситетах. Аргументація ґрунтується на результатах аналізу сайтів університетів про навчання за спеціальністю «Філоло-гія», анкетуванні студентів щодо з’ясуван-ня взаємозумовленості вивчення іноземних мов і вибору майбутньої професійної діяль-ності.
Виокремлено протиріччя універси-тетського освітнього поля, зумовлені сучас-ними змінами у вищій освіті, подолання яких актуалізує інтегративний підхід як мето-дологічний базис ефективного набуття студентами іншомовної компетентності як результату навчання в технічному універ-ситеті: тривала традиційність навчальних планів поступово набуває ознак інновацій-ності освітніх програм, хоча й позначена орієнтацією на світові освітні стандарти; зростає конкуренція університетів за абіту-рієнтів, а конкурентоспроможність випуск-ників часто не відповідає потребам ринку праці; інертність «словесних» технологій на-вчання іноземних мов посилюється від-ставанням інформаційно-технологічного за-безпечення університетської освіти від са-мостійно опанованих студентами інформа-ційно-комунікативних засобів отримання навчальної інформації.