dc.contributor.author |
Плотнікова, К. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-22T11:06:45Z |
|
dc.date.available |
2020-01-22T11:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4748 |
|
dc.description |
Плотнікова К.Р. Сутність феноме-ну «тренер-викладач» та особливості йо-го професійної підготовки / К.Р. Плотніков // Освіта та педогогічна наука. – 2019. - №2 (171), - С. 24-31 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті встановлено, що в сучасних умовах реформування освіти проблема підго-товки тренерів-викладачів містить низку пи-тань, які потребують вирішення або уточнен-ня. Розкрито сутність ключового поняття «тренер-викладач». Здійснено аналіз науко-во-педагогічних джерел щодо досліджува-ного феномену, який дозволяє стверджува-ти, що підготовка тренерів-викладачів є ме-тою спортивно-педагогічної освіти й безза-перечним завданням факультетів та інсти-тутів фізичного виховання і спорту. Вияв-лено специфіку підготовки тренерів-викла-дачів у закладах вищої освіти, яка полягає в тому, що студентська молодь до навчання у вищій школі, на відміну від однолітків, які обирають інші професії, проходить низку періодів допрофесійної підготовки. Визна-чено основу діяльності тренера-викладача, яку складає низка здібностей, найголовні-шими з них є педагогічні.
Поєднання професійних теоретичних і практичних навичок разом з особистісними здібностями визначають сучасного фахівця фізичної культури і спорту. Проаналізовано концепцію підготовки майбутніх тренерів-викладачів у закладах вищої освіти, схарак-теризовано та уточнено особливості спор-тивно-педагогічної освіти. По-перше, у процесі професійної підготовки фахівця цього профілю забезпечується поєднання спортивної і педагогічної освіти. По-друге, складником професіоналізму тренера-викладача є психолого-педагогічна підго-товка, результатом якої є відповідні компе-тентності й особистісні якості. По-третє, тренер-викладач повинен мати базову спортивну підготовку з видів спорту. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article has demonstrated that in the current context of education reform, the problem of training coach-teachers contains a number of issues that need to be addressed or clarified. The essence of the key concept of «a coach-teacher» has been revealed. The analysis of the scientific and pedagogical sources concerning the phenomenon under study has been made. This has allowed stating that training coach-teachers is the goal of the sports and teachers’ training education and the undeniable task of the faculties and institutes of physical education and sports.The specifics of training a coach-teacher in higher education institutions have been revealed. These consist in the fact that before entering a higher education institution such young students have a number of pre-vocational trainings, unlike their peers who choose other professions. The basis of the activity of a coach-teacher has been outlined, which consists of a number of abilities, the most important being the pedagogical ones.
The combination of professional theo-retical and practical skills and personal abili-ties determine a modern specialist of physical education and sports.
The concept of training a future coach-teacher in higher education institutions has been analyzed, the features of the sports and pedagogical education have been characterised and specified. First, in the process of professional training of such a specialist the combination of the sports and teachers’ training education is provided. Secondly, a component of the qualification of a coach-teacher is the psychological and pedagogical training, the result of which is the corresponding competences and personal qualities. Thirdly, a coach-teacher should have basic sports training. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.subject |
тренер |
uk_UA |
dc.subject |
тренер-викладач |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Сутність феноме-ну «тренер-викладач» та особливості йо-го професійної підготовки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The essence of the phenomenon of «a coach-teacher» and features of their professional training |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |