dc.contributor.author |
Галаєвська, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-21T08:36:26Z |
|
dc.date.available |
2020-01-21T08:36:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4730 |
|
dc.description |
Галаєвська Л. В. Роль інтерактивного навчання в розвитку комунікативної компетентності учнів / Л. В.Галаєвська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 126 - 134 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості інтерактивного навчання у розвитку комунікативної компетентності учнів. На основі узагальнення наукових праць визначенно актуальність інтерактивного навчання в парадигмі компетентнісного підходу на уроках української мови. Актуалізовано важливість сучасних методів навчання, які можуть зробити процес навчання активним, а мислення учнів - творчими і самостійними.
Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів.
Теоретичною основою запровадження інтерактивних методів навчання мусять бути системний, особистісно зорієнтований та діяльнісний підходи до побудови дидактичних процесів; теорія оптимізації педагогічного процесу, а також інваріантність процесу навчання, уроку як конкретної форми існування процесу засвоєння знань і методу навчання як мікродіяльності навчання.
Обгрунтовано доцільність застосування інтерактивного навчання у процесі навчання здобувачів освіти на уроках української мови.
Підкреслено, що організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин.
Схарактеризовано умови, за яких впровадження активних методів навчання буде успішним; розкрито особливості інтерактивного навчання; подано активні методи навчання, що можуть бути використані для формування мовленнєвих умінь і навичок учнів на уроках української мови. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article deals with the features of interactive learning in the development of communicative competence of students. On the basis of the synthesis of scientific works, the relevance of interactive learning in the paradigm of competency approach in Ukrainian lessons is definitely defined. The importance of modern teaching methods, which can make the learning process active, and students' thinking - creative and independent, are updated.
The essence of interactive learning is that the learning process takes place under conditions of constant, active interaction of all students.
The theoretical basis for the introduction of interactive teaching methods should be systematic, personally oriented and activity approaches to the construction of didactic processes; the theory of optimization of the pedagogical process, as well as the invariance of the learning process, the lesson as a concrete form of the existence of the process of learning knowledge and the method of teaching as a micro-learning activity.
The expediency of the use of interactive learning in the process of education of students in Ukrainian language lessons was substantiated.
It is emphasized that the organization of interactive learning involves modeling of life situations, joint problem solving based on the analysis of circumstances.
Characterized the conditions under which the implementation of active teaching methods will be successful; the features of interactive learning are revealed; active teaching methods are provided which can be used for forming speech skills and skills of students in Ukrainian language lessons. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інтерактивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
активні методи |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Роль інтерактивного навчання в розвитку комунікативної компетентності учнів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Role of Interactive Learning in the Development of Communicative Competence of Students |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |