dc.contributor.author |
Александрова, В.Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-20T09:20:56Z |
|
dc.date.available |
2020-01-20T09:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4711 |
|
dc.description |
Александрова В. Ф.Використання технологій комплексного аналізу тексту на уроках української мови та у позакласній роботі з учнями 8-9 класів / В. Ф. Александрова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 84 - 96 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються деякі особливості використання різноманітного тексту для формування соціокультурної компетентності учнів, надаються методичні поради щодо роботи з текстом на уроках української мови та в позакласній роботі з учнями 8 -9 класів загальноосвітньої школи, подано зразки вправ і завдань для комплексного аналізу як художніх текстів, так і текстів міжпредметного змісту.
Тексти, відібрані для дослідження, поєднують всі мовні рівні, що дозволяє школярам мислити не формально, а системно, виходячи із змісту, контексту, а розвинена система вправ сприяє формуванню дослідницьких умінь, враховуючи індивідуальні інтереси школярів, пробуджує інтерес до предмета і збагачує їх лінгвістичні, комунікативні та культурні знання.
Автор порушує питання культурологічного підходу до вивчення тексту як форми спілкування, що має велику освітню та естетичну цінність. У статті наводяться приклади роботи з учнями на уроках та у позакласних заходах з української мови, подано критерії відбору текстів, деякі аспекти творів про мистецтво і тексти міжпредметного змісту. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
This article discusses some peculiarities of various text to create sociocultural competence of students, provided methodological advice for working with text in Ukrainian language lessons and extra-curricular activities with students 8-9 grades of secondary schools are samples of exercises and tasks for complex work with both artistic texts, and texts of intersubjective content.
The texts selected for research combine all th elanguage levels, which allows students to think not formally, but systematically, based on the content, from the context, and the developed system of exercises promotes the formation of research skills, taking into account the individual interests of students, awakens interest in the subject and enriches them with linguistic , communicative and cultural knowledge.
Author violates question cultural approach to the study of the text as a form of communication that has great educational and aesthetic value , gives examples of work with students in the classroom and in extracurricular activities on the Ukrainian language, the criteria for selecting texts, describes some aspects of the work of art and texts of interdisciplinary content.
The article raises questions about the inadequate level of language and speech skills of modern students, as a rule, students can not make a comprehensive analysis of the text. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
пізнавальний інтерес |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний аспект |
uk_UA |
dc.subject |
художній текст |
uk_UA |
dc.subject |
тест міжпредметного змісту |
uk_UA |
dc.subject |
процес текстосприйняття |
uk_UA |
dc.subject |
багатоаспектний аналіз тексту |
uk_UA |
dc.title |
Використання технологій комплексного аналізу тексту на уроках української мови та у позакласній роботі з учнями 8-9 класів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Use of Integrated Analysis Technologies Text on Ukrainian Lessons and in Extra-Curricular Activities with Students 8-9 Classes |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |