Abstract:
У статті розкрито логіку обґрунтування критеріїв, показників та рівнів сформованості соціокультурних цінностей ЗВО. Визначено, що критерій є ознакою, за допомогою якої визначається рівень сформованості соціокультурних цінностей, а показник – складником критерію, що розкриває сутність та особливості соціокультурних цінностей студентів ЗВО. Доведено, що критеріальна база дослідження базується на структурі соціокультурних цінностей, яка містить мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксіологічний компоненти. Мотиваційно-ціннісному компоненту соціокультурних цінностей відповідає мотиваційно-аксіологічний; когнітивному – когнітивно-рефлексивний; праксіологічному – суб’єктно-діяльнісний критерії. Схарактеризовано низький, середній, високий рівні сформованості соціокультурних цінностей студентів ЗВО.
Description:
Заредінова Е.Р. Критерії, показники та рівні сформованості соціокультурних цінностей студентів ЗВО / Е.Р. Заредінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 36-45