Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Музика як полілог культур у сучасному глобальному світі у контексті формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Янь, Лі.
dc.date.accessioned 2020-01-17T09:29:21Z
dc.date.available 2020-01-17T09:29:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4703
dc.description Янь Лі. Музика як полілог культур у сучасному глобальному світі у контексті формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва / ЛІ. Янь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 266-276 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано роль музики та музичної освіти у контексті полілогу культур у сучасному глобальному світі у зв’язку із вирішенням проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Автор наголошує на необхідності ціннісного осмислення музично- освітніх процесів у контексті розвитку полінаціональної музичної культури; визнання полікультурності як історично обумовленого природнього прояву музичної творчості; усвідомлення потреби проникнення у колективну й індивідуально-авторську музичну творчість; стимулювання емоційної й інтелектуальної сфер у пошуку людиною самостійних шляхів знаходження цілісної картини музично-культурної реальності; включення діалогічної (полілогічної) парадигми у процес засвоєння й відтворення національних і загальнолюдських цінностей музичної культури. uk_UA
dc.description.sponsorship The article deals with the analysis of the role of music and musical education in the context of a polylogue of cultures in the modern global world in connection with the solution of the problem of formation of polycultural competence of future teachers of musical arts. The author arrives at the conclusion that there is a strong necessity to understand the value of the musical and educational processes; to acknowledge the phenomenon of polyculturalism as a historically preconditioned natural manifestation of musical creativity; to become aware of the urgent need to penetrate into a collective and individual (author’s) musical creations; to encourage the emotional and intellectual spheres in a man’s search for original ways of finding the integral picture of musical and cultural reality; to implement a dialogical (polylogical) paradigm into the process of acquiring and reproduction of the national and universal values of the musical culture. It is worth mentioning that the national and cultural interaction makes it possible to integrate all the achievements of the past and the present in the musical and educational process, to encourage the polycultural ability of a man’s mind ready to transform the surrounding musical world, thus providing its gradual progressive development. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject полілог культур uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject полікультурна компетентність uk_UA
dc.subject вчителі музичного мистецтва uk_UA
dc.title Музика як полілог культур у сучасному глобальному світі у контексті формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва uk_UA
dc.title.alternative Music as polylogue of cultures in modern global world in context of formation of polycultural competence of future teachers of musical arts uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account