dc.contributor.author |
Василенко, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-24T11:03:10Z |
|
dc.date.available |
2016-02-24T11:03:10Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
373.24:614.8.01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/468 |
|
dc.description |
Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників / О. М. Василенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 135 - 141. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціально-педагогічної роботи у дошкільному навчальному закладі з формування життєзбережувальної компетентності. Визначено, що соціально-педагогічна робота з життєзбереження має відбуватися з раннього віку ще у дошкільний період дитинства, який є сенситивним для формування первинного світогляду індивіда, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей тощо. Життєзбереження особистості є невід’ємним і нагальним завданням виховання у дошкільних навчальних закладах. Важливе значення в процесі формування життєзбережувальної компетентності дошкільників займає особистість соціального педагога. Розкрито зміст основних функцій соціального педагога у дошкільному навчальному закладі щодо формування життєзбережувальної компетентності дошкільників. Окреслено провідні напрями соціально-педагогічної роботи з життєзбереження дітей у дошкільному навчальному закладі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільний навчальний заклад |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |