Abstract:
У статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціально-педагогічної роботи у дошкільному навчальному закладі з формування життєзбережувальної компетентності. Визначено, що соціально-педагогічна робота з життєзбереження має відбуватися з раннього віку ще у дошкільний період дитинства, який є сенситивним для формування первинного світогляду індивіда, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей тощо. Життєзбереження особистості є невід’ємним і нагальним завданням виховання у дошкільних навчальних закладах. Важливе значення в процесі формування життєзбережувальної компетентності дошкільників займає особистість соціального педагога. Розкрито зміст основних функцій соціального педагога у дошкільному навчальному закладі щодо формування життєзбережувальної компетентності дошкільників. Окреслено провідні напрями соціально-педагогічної роботи з життєзбереження дітей у дошкільному навчальному закладі.