dc.contributor.author |
Степаненко, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-15T11:51:46Z |
|
dc.date.available |
2020-01-15T11:51:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4688 |
|
dc.description |
Степаненко В. В. Сутність і зміст абстрактного мислення як загальної компетентності у підготовці студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» / В.В. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.248-254 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті акцентовано увагу на тому, що стратегічною метою підготовки випускників спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти є їх готовність до професійної діяльності відповідно до визначених стандартів. Формування здатності до абстрактного мислення, синтезу та аналізу є однією з ключових загальних компетентностей у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері лабораторної медицини. Абстрактне мислення розглядається як найважливіший інструмент для медичного працівника, який дозволяє підвищити якість діагностики,
лікування і профілактики хвороб. Здатність до абстрактного мислення забезпечує обґрунтований аналіз при побудові діагностичних висновків, синтез у вигляді нових знань, здійснення прогнозу, побудову перспектив індивідуального лікування. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article focuses on the fact that the strategic goal of preparing graduates of the specialty “Technology of Medical Diagnostics and Treatment” of the first (bachelor’s) and second (master’s) levels of higher education is their readiness for professional activities in accordance with the standards. Formation of the ability to abstract thinking, synthesis and analysis is one of the key common competencies in the process of training future specialists in the field of laboratory medicine. Abstract thinking is considered as the most important tool for the medical worker, which allows improving the quality of diagnosis, treatment and prevention of diseases.Ability to abstract thinking provides a reasonable analysis in the construction of diagnostic findings, the synthesis of new knowledge, the implementation of the forecast, building the prospects for individual treatment.
The peculiarity of abstract (verbal-logical) thinking is that it takes place based on notion, judgment, with the help of logic, without using empirical data. The following forms of abstract thinking, such as concepts, thoughts and conclusions, are revealed. It is noted that these forms are testing in practice, where the verification of theoretical knowledge in terms of their applicability in real terms. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мислення (психологія) |
uk_UA |
dc.subject |
мислення (патологія) |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
професійне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Сутність і зміст абстрактного мислення як загальної компетентності у підготовці студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |