Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сутність і зміст абстрактного мислення як загальної компетентності у підготовці студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування»

Show simple item record

dc.contributor.author Степаненко, В. В.
dc.date.accessioned 2020-01-15T11:51:46Z
dc.date.available 2020-01-15T11:51:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4688
dc.description Степаненко В. В. Сутність і зміст абстрактного мислення як загальної компетентності у підготовці студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» / В.В. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.248-254 uk_UA
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на тому, що стратегічною метою підготовки випускників спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти є їх готовність до професійної діяльності відповідно до визначених стандартів. Формування здатності до абстрактного мислення, синтезу та аналізу є однією з ключових загальних компетентностей у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері лабораторної медицини. Абстрактне мислення розглядається як найважливіший інструмент для медичного працівника, який дозволяє підвищити якість діагностики, лікування і профілактики хвороб. Здатність до абстрактного мислення забезпечує обґрунтований аналіз при побудові діагностичних висновків, синтез у вигляді нових знань, здійснення прогнозу, побудову перспектив індивідуального лікування. uk_UA
dc.description.sponsorship The article focuses on the fact that the strategic goal of preparing graduates of the specialty “Technology of Medical Diagnostics and Treatment” of the first (bachelor’s) and second (master’s) levels of higher education is their readiness for professional activities in accordance with the standards. Formation of the ability to abstract thinking, synthesis and analysis is one of the key common competencies in the process of training future specialists in the field of laboratory medicine. Abstract thinking is considered as the most important tool for the medical worker, which allows improving the quality of diagnosis, treatment and prevention of diseases.Ability to abstract thinking provides a reasonable analysis in the construction of diagnostic findings, the synthesis of new knowledge, the implementation of the forecast, building the prospects for individual treatment. The peculiarity of abstract (verbal-logical) thinking is that it takes place based on notion, judgment, with the help of logic, without using empirical data. The following forms of abstract thinking, such as concepts, thoughts and conclusions, are revealed. It is noted that these forms are testing in practice, where the verification of theoretical knowledge in terms of their applicability in real terms. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject мислення (психологія) uk_UA
dc.subject мислення (патологія) uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject професійне навчання uk_UA
dc.title Сутність і зміст абстрактного мислення як загальної компетентності у підготовці студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account