Abstract:
У статті представлено змістовну характеристику конкурентоспроможності менеджерів соціокультурної діяльності. Конкурентоспроможність персоналу розглядають як один із чинників підвищення ефективності діяльності організацій соціокультурної сфери. Розкрито сутність поняття «конкуренція», яку переважно асоціюють із «ринком» і «товарним виробництвом», суттєво обмежуючи значення терміну «конкуренція». У функціональному аспекті конкуренція пов’язана з суперництвом, «мирною» боротьбою з конкурентами, співпрацею, задоволенням потреб. Визначено «конкурентоспроможність менеджера соціокультурної діяльності» як сукупність особистісно-професійних якостей та «конкурентних» характеристик, що допомагають якісно виконувати професійні завдання і в умовах конкуренції впливати на ефективність діяльності організації соціокультурної сфери загалом. Представлено характеристики конкурентоспроможності менеджерів соціокультурної діяльності, серед яких провідними є цілеспрямованість, рішучість, критичність, креативні здібності та нахили, вміння йти на зважений ризик, незалежність, зосередженість на справі, потреба у досягненні успіху.
Description:
Сорока О. В. Конкурентоспроможність менеджерів соціокультурної діяльності / О.В. Сорока , С.М. Калаур // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 100-108