dc.contributor.author |
Швирка, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-15T11:39:00Z |
|
dc.date.available |
2020-01-15T11:39:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4686 |
|
dc.description |
Швирка В. М. Квест як сучасна технологія навчання у вищій школі / В.М. Швирка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 135-141. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлені підходи до визначення поняття «квест» як сучасної педагогічної технології. Розглянуто різні погляди до формулювання цієї дефініції. Визначено, що «квест» як технологія навчання в ЗВО передбачає дослідницьку і проектну діяльність студентів. В межах цієї діяльності студенти здійснюють пошук інформації, аналізують і узагальнюють її, виконуючи певні завдання. Наведена класифікація навчальних квестів (за І. Сокол), яка узагальнює більшість класифікацій, представлених у науковій літературі. Перераховані різні види навчальних завдань для квесту, які найбільш доцільні для використання саме в закладах вищої освіти. Приділено увагу вимогам до організації навчання за такою технологією.
Проведене дослідження свідчить, що використання квестів в навчанні студентів має велику перспективу. Навчальні квести позитивно впливають на підготовку до майбутньої професійної діяльності; сприяють формуванню загальнокультурних і професійних компетенцій; формують відповідальність за прийняті рішення; готують до можливих ризиків в житті і професії. Впровадження практики використання квест-технологій в навчальний процес закладів вищої освіти дає можливість побудувати новий дизайн освітнього простору вишу, який відповідає потребам студентів покоління Z. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article presents approaches which help to define the concept of "quest" as a modern pedagogical technology. To formulate this definition various views have been considered. It has been determined that "quest" as a technology of training in institutes of higher education provides for research and project activities of students. Within this activity, while performing certain tasks students carry out the search of information, analyze it, and summarize. The classification of educational quests (by I. Sokol) is presented, which summarizes most of the classifications presented in the scientific literature. The various types of quest training tasks that are most appropriate for use in higher education institutions are listed. The atttention is also paid to the requirements for the organization of training using such technology.
The performed study shows that the use of quests in student training has a great perspective. Educational quests have a positive influence on preparation for future professional activity; redound to the formation of cultural and professional competences; form responsibility for the decisions made; prepare for the possible risks in life and the profession. The introduction of the practice of the use of quest technologies in the educational process of institutions of higher education makes it possible to build a new design of the educational space of the institutes of higher education, which meets the needs of students of generation Z. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
квест |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна технологія |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Квест як сучасна технологія навчання у вищій школі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Quest as a modern technology of training in higher education institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |