dc.contributor.author |
Шмир, М. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-15T11:34:30Z |
|
dc.date.available |
2020-01-15T11:34:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4685 |
|
dc.description |
Шмир М. Ф. Саморозвиток як чинник організації і здійснення науково-дослідної діяльності майбутніх учителів іноземної мови / М.Ф. Шмир // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 142-150 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається поняття «саморозвиток» як один із чинників організації і здійснення науково-дослідної діяльності студентів – майбутніх учителів іноземної мови, окреслюються головні функції саморозвитку субʼєктів науково-дослідної діяльності, обгрунтовуються
основні закономірності стимулювання мотивації творчого саморозвитку субʼєкта, як провідна роль процесу визначається спрямованість на цілі науково-дослідної діяльності.
Виділяються основні етапи саморозвитку та етапи дослідної діяльності, дається означення індивідуальної та групової форми дослідної роботи. Навчально-дослідна система розглядається як безперервна система підготовки протягом усього періоду навчання. Акцентується увага на залученні студентів до науково-дослідної роботи в процесі навчальних
занять з використанням активних методів їх проведення. Важливим у спонуканні студентів до навчально-дослідної роботи визначається індивідуальний підхід. Підкреслюють, що саморозвиток особистості визначається цілеспрямованою активністю і самостійністю. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article describes the concept of "self-development" as one of the
factors of organization and implementation of research activities of students -
future foreign language teachers, outlines the main functions of selfdevelopment
of subjects of research activities, substantiates the basic laws of
stimulating the creative self-development of the subject, determines the role of
the subject, for the purpose of research.
The basic stages of self-development and stages of research activity are
distinguished, the definition of individual and group form of research work is
given. The training system is considered as a continuous system of training
throughout the study period. Emphasis is placed on engaging students in
research during the course of study using active methods of their conduct.
Important in encouraging students to study is determined by the
individual approach. Emphasize that self-development of the individual is
determined by purposeful activity and independence. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-дослідна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
активність |
uk_UA |
dc.subject |
креативність |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
дослідницька компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Саморозвиток як чинник організації і здійснення науково-дослідної діяльності майбутніх учителів іноземної мови |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Self-development as a factor in the organization and implementation of research activities of future foreign language teachers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |