dc.contributor.author |
Міронов, Р. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-15T10:28:46Z |
|
dc.date.available |
2020-01-15T10:28:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4677 |
|
dc.description |
Міронов Р.А. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти / Р.А. Міронов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.91-99 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто коло проблем, щодо змін сутності і змісту психологічного забезпечення навчально-виховного процесу в школі і, відповідно, розширення критеріїв готовності майбутніх психологів до практичної діяльності, зокрема, збільшення рівня педагого-психотерапевтичних знань, у зв’язку з виконанням основних функцій сучасної освіти: соціалізації та людиностворюючої. Визнчений напрямок досліджень психологічного забезпечення навчально-виховного процесу в школі і вузах. Схарактеризовано коло проблем психолога та його професійної компетентності, інтелектуальної та особистісної зрілості, розвинутого професійного мислення. Поставлена задача підготовки майбутніх психологів у вищій школі. Розкриті загальні завданя педагогічної психотерапії, та виявленні три напрямки науково обґрунтованої педагогічної психотерапії. Особливо виділений напрямок педагогічної психотерапії, як аутопсихотерапія, а саме метод «свідомого самонавіювання».
Здійснено аналіз наукових досліджень фахівців з педагогіки та психотерапії щодо поняття «педагогічна психотерапія», визначені її основні завдання, три головні напрями в їх історичному становленні, тенденції подальшого розвитку в освітній сфері. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article considers the range of problems about changes in the substance of psychological support of the educational process in school. The direction of research of psychological support of educational process in school and high schools is defined. The problems of the psychologist and his professional competence, intellectual and personal maturity, advanced professional thinking are characterized. The task is to train future psychologists in high school. General tasks of pedagogical psychotherapy are revealed, and three directions of scientifically grounded pedagogical psychotherapy are revealed. The special direction of pedagogical psychotherapy, as autopsychotherapy, namely the method of "conscious self-suggestion". This article reflect the criteria expansion willingness to intense activity of future psychologists to practice, an increase in the level of pedagogical and psychotherapeutic knowledge, in connection with the performance of the main functions of modern education: socialization and human formation. The analysis of scientific researches of specialists in pedagogy and psychotherapy concerning the concept of “pedagogical psychotherapy” was carried out. Both its main tasks and the three main directions in their historical formation, as well as the trends for further development in the educational sphere, were identified. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
психотерапевтична діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна психотерапія |
uk_UA |
dc.subject |
психогогіка |
uk_UA |
dc.subject |
життєтворчість |
uk_UA |
dc.subject |
рефлексія |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Psychological and pedagogical fundamentals of future psychologists preparation for psychotherapeutic activity in general secondary education institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |