dc.contributor.author |
Лаврі, О.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-14T11:45:54Z |
|
dc.date.available |
2020-01-14T11:45:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4656 |
|
dc.description |
Лаврі О.Ю. Практика втілення комуністичного виховання в 1920–1930-х роках (Батьки і діти) / О.Ю. Лаврі // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Історичні науки. - 2019. - № 8 (331), листопад. - С. 118-127 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття базується на дослідженні, яке було опубліковано в попередньому випуску вісника. В даному випадку надаються приклади виховання дітей владою по відношенню до батьків, а дітей сиріт по відношенню до суспільства. На жаль, початковий етап становлення комуністичного виховання не приніс із собою нічого хорошого. Влада намагалась надати свободу відносинам між чоловіком і жінкою, а отримала сотні пар, які так і не змогли дійти до омріяного рівноправ’я або кохання назавжди. Влада намагалась розписати яким чином варто виховувати дітей, а на справі вийшло, що дітям краще рости під контролем батьків, а не державних представників. Влада запропонувала утворювати спеціальні дитячі будинки, щоб допомогти безхатченкам, а на ділі вийшло, що проживали в умовах знущань, недоїдань, гвалтувань. Починаючи свою діяльність із боротьби з усіма „ворогами”, держава так і залишилась на політиці постійної боротьби (не тільки із зовнішнім ворогом, а й внутрішнім), призвівши до віддалення відносин між дітьми та батьками, між братами і сестрами, між родичами. Згадайте передачу „Жді мєня”, під час якої люди розповідали власні історії того хто як загубився. Експеримент радянської влади не вдався, врешті решт все повернулось назад (коло замкнулося). Та чи варті були ці всі експерименти того? І кому за них прийшлося відповідати? |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article is based on a study that was published in a previous issue of the newsletter. In this case, examples are given of the upbringing of children by the authorities in relation to parents, and by orphans in relation to society. Unfortunately, the initial stage of the formation of communist education did not bring anything good with it. The authorities tried to give freedom to the relationship between a man and a woman, but got hundreds of couples who could not come to the desired equality or infinite love. The authorities tried to paint how children should be raised, but in fact, it turned out that it is better for children to grow under the control of their parents, and not state representatives. The authorities suggested creating special orphanages to help the homeless, but in reality it turned out that they lived in conditions of bullying, malnutrition, and violence. Starting with the struggle against all “enemies”, the state remained in a policy of constant struggle (not only with the external enemy, but also with the internal one), leading to the alienation of relations between children and parents, between brothers and sisters, between relatives. Remember the program “Wait for me”, during which people told their own stories of someone who was lost. The experiment of the Soviet government failed, in the end everything returned back (the circle closed). But were all these experiments worth it? And who had to answer for them? |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Історичні науки; |
|
dc.subject |
комуністичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
Українська РСР |
uk_UA |
dc.subject |
пролетарська дитина |
uk_UA |
dc.subject |
радянська сім’я |
uk_UA |
dc.subject |
комуністична партія |
uk_UA |
dc.subject |
сімейний кодекс |
uk_UA |
dc.subject |
НЕП |
uk_UA |
dc.subject |
ДТК |
uk_UA |
dc.subject |
МТС |
uk_UA |
dc.title |
Практика втілення комуністичного виховання в 1920–1930-х роках (Батьки і діти) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Practice of the implementation of communistic education in the 1920s – 1930s (Parents and children) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |