Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2019-12-24T07:28:25Z
dc.date.available 2019-12-24T07:28:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4599
dc.description Кокнова Т. А. Аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Language and Literature. - 2017. - Vol.26. - Number 4 (2). - С. 64-68 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої під-готовки майбутніх викладачів іноземних мов. Виявлено, що модернізація освіти висуває на передній план комплекс проблем, які має вирішити педагогічна наука. Актуальність проблеми фахово-орієн-тованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов зумовлена прагматичним напрямком тран-сформаційних процесів у системі освіти. Метою статті є аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованоїпідготовки майбутніх викладачів іноземних мов. У ході дослідження з’ясовано, що найголовнішою метою вищої освіти є формування високого рівня професійних компетентностей. Досягнення цієї мети передбачає таку фахово-орієнтовану підго-товку майбутніх спеціалістів, яка дає можливість набуття ними низки унікальних компетентностей для їх подальшої реалізації у професійній діяльності. Встановлено, що пріоритетним у підготовці майбутніх спеціалістів є рівень сформованості не тільки знань, умінь та навичок, а й компетентно-стей, відповідно до стандартів вищої освіти, що забезпечує успішне виконання професійних обов’яз-ків. Такий підхід зробить можливим фахово-орієнтовану підготовку спеціалістів, які зможуть «при-стосуватися» до ринку праці, тобто стати конкурентоспроможними. Визначено, що у проаналізованих дослідженнях запропоновані шляхи для особистісного зростання студентів, для розвитку їх психологічної зрілості шляхом психологізації навчального процесу і вклю-чення студентів у суб’єкт-суб’єктні взаємини як ознаку особистісно-орієнтованого навчання. У ході аналізу виявлено, що у роботах низки вчених узагальнено ефективні шляхи підготовки май-бутніх викладачів іноземних мов з точки зору використання дієвих форм, методів та технологій фахово-орієнтованого навчання. Роботи, проаналізовані й виділені у статті, становлять базове під-ґрунтя у контексті проблеми підготовки майбутніх компетентних викладачів іноземних мов у про¬цесі їх фахово-орієнтованої освіти. Подальшого вивчення і аналізу потребують наукові дослідження стосовно формування лінгвометодичноїкомпетентності майбутніх викладачів іноземних мов. uk_UA
dc.description.sponsorship The article deals with analysis of the current state of development of the problem of professional-oriented training offuture foreign language teachers. Modernization processes in education puts forward a set of prob-lems which pedagogical science has to solve. Professional-oriented training offuture foreign language teach¬ers can be named among such problems. Its relevance is determined by the pragmatic direction of the trans-formational processes in the system of education. The analysis of scientific research has revealed that the researchers considered various aspects of the problem of professional-oriented training offuture foreign lan-guage teachers, but this issue is still insufficiently researched. The purpose of the article is to analyze the cur-rent state of development of the problem of professional-oriented training offuture foreign language teachers. In the course of research it is found out that the priority in the training of future specialists is the level of formation of not only knowledge, skills and competences, but also competences in accordance with the standards of higher education, which ensures the successful performance of professional duties. It is defined, that modern concept of the development of Ukraine’s education in general, and for future foreign language teachers in particular, provides for the content of professional-oriented education based on new professional standards which are developed on a competence basis. The requirements for the profession should be taken into account in the standard and programs of professional training of future foreign language teachers. In accordance with these requirements professional-oriented training, which is able to meet the needs of the modern labor market should be taken into account. Such kind of approach will make it possible the profession- al-orientedtraining ofspecialists who can “adapt”to the labormarket, thatis, to become competitive. In the course of analysis, it is revealed that the works, analyzed and mentioned in the article, constitute the background in the context of the problem of the formation offuture foreign language teachers in the process of their professional training. Scientific researches concerning the formation of linguistic-and-methodological competence offuture foreign language teachers require further study and analysis. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject формування uk_UA
dc.subject фахово-орієнтована підготовка uk_UA
dc.subject майбутні викладачі іноземних мов uk_UA
dc.subject професійні компетентності uk_UA
dc.subject спеціалісти uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title Аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов uk_UA
dc.title.alternative Analysis of the current state of development of the problem of professional-oriented training offuture foreign language teachers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account