Abstract:
Статтю присвячено аналізу сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованої під-готовки майбутніх викладачів іноземних мов. Виявлено, що модернізація освіти висуває на передній план комплекс проблем, які має вирішити педагогічна наука. Актуальність проблеми фахово-орієн-тованої підготовки майбутніх викладачів іноземних мов зумовлена прагматичним напрямком тран-сформаційних процесів у системі освіти. Метою статті є аналіз сучасного стану розробленості проблеми фахово-орієнтованоїпідготовки майбутніх викладачів іноземних мов.
У ході дослідження з’ясовано, що найголовнішою метою вищої освіти є формування високого рівня професійних компетентностей. Досягнення цієї мети передбачає таку фахово-орієнтовану підго-товку майбутніх спеціалістів, яка дає можливість набуття ними низки унікальних компетентностей для їх подальшої реалізації у професійній діяльності. Встановлено, що пріоритетним у підготовці майбутніх спеціалістів є рівень сформованості не тільки знань, умінь та навичок, а й компетентно-стей, відповідно до стандартів вищої освіти, що забезпечує успішне виконання професійних обов’яз-ків. Такий підхід зробить можливим фахово-орієнтовану підготовку спеціалістів, які зможуть «при-стосуватися» до ринку праці, тобто стати конкурентоспроможними.
Визначено, що у проаналізованих дослідженнях запропоновані шляхи для особистісного зростання студентів, для розвитку їх психологічної зрілості шляхом психологізації навчального процесу і вклю-чення студентів у суб’єкт-суб’єктні взаємини як ознаку особистісно-орієнтованого навчання.
У ході аналізу виявлено, що у роботах низки вчених узагальнено ефективні шляхи підготовки май-бутніх викладачів іноземних мов з точки зору використання дієвих форм, методів та технологій фахово-орієнтованого навчання. Роботи, проаналізовані й виділені у статті, становлять базове під-ґрунтя у контексті проблеми підготовки майбутніх компетентних викладачів іноземних мов у про¬цесі їх фахово-орієнтованої освіти. Подальшого вивчення і аналізу потребують наукові дослідження стосовно формування лінгвометодичноїкомпетентності майбутніх викладачів іноземних мов.